پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 215576
استاندار چهارمحال و بختياري از مصدومان حادثه بلداجي دلجويي کرد
تاریخ انتشار : 1395/05/02 08:29:35
نمایش : 1395
استاندار چهارمحال و بختياري به صورت سرزده با حضور در بيمارستان بروجن از مصدومان مردمي، نظامي و انتظامي حادثه بلداجي دلجويي کرد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، قاسم سليماني دشتکي، روز جمعه، در حاشيه بازديد سرزده از بيمارستان بروجن افزود:دلجويي از تمامي بيماران و بررسي وضعيت رسيدگي به آنان جزو برنامه هاي مسوولان است.

وي تأکيد کرد: به دنبال حادثه ايجاد شده در بلداجي، تعدادي از مردم و مأموران نيروي انتظامي مصدوم شدند که خوشبختانه بيشتر مصدومان به صورت سرپايي مداوا و مرخص شدند.

وي تصريح کرد: پزشکان، پرستاران و کارکنان زيرمجموعه دانشگاه علوم پزشکي در خدمات رساني به مصدومان اين حادثه عملکرد مطلوبي داشتند.

استاندار چهارمحال و بختياري به ترافيک بيماران در شهرستان بروجن اشاره و افزود: طبق رايزني هاي انجام شده بيمارستان 220 تختخوابي بروجن تا پايان سال مالي 1395 به بهره برداري مي رسد.

به دنبال اجراي طرح انتقال آب به صنايع شرق استان در سه سال گذشته، مردم بلداجي نگران خشک شدن چاه هاي آب کشاورزي، قنوات و چشمه هاي منطقه شدند در حالي که مسولان وعده داده اند اين انتقال هيچ گونه نگراني در حوزه کشاورزي ايجاد نخواهد کرد.

به همين دليل، مردم، کشاورزان و تشکل هاي مردم نهاد در بلداجي، اعتراض خود را به منظور اجراي اين طرح اعلام کردند.

منبع:ايرنا
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html